Top 5 Wednesday- Top 5 cărți care te-ai chinuit să le termini

Hei! E miercuri! Asta înseamnă Top 5 wednesday. După cum spune și titlul voi face un top al cărților care m-am chinuit să le termin. Poblema e că niciuna dintre aceste cărți nu am terminat-o. Atunci când nu-mi place o carte, mă chinui ce mă chinui cu ea, dar nu reușesc niciodată să o termin. La aceste cărți am renunțat pentru că nu mi-au plăcut sau am fost spoilărită și nu m-am mai chinuit eu singură să citesc un final pe care deja îl știam. Bine, asta nu înseamnă că așa fac cu toate cărțile cărora le știu dinainte finalul, dar acestea m-au cam plictisit de la început. De obicei, nu îmi place să vorbesc despre cărțile care nu-mi plac și nici să le fac recenzii, dar dacă topul o cere, o fac și pe asta :)).

Să-ncepem

large

Cărțile sunt în ordine aleatorie.

 

Baltagul

frank

 

Emil și cei trei gemeni

frank

Aventurile lui Hickleberry Finn


frank

 

Jim năsturel și Lukas, mecanicul de locomotivă

frank

Vama Fantomă

frank

Și cam atât și cu acest top. Da, știu, a fost cam sec, dar sunt în criză de timp.

Pace!

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Top 5 Wednesday- Top 5 cărți care te-ai chinuit să le termini

  1. tina

    buna
    mie imi plac unele, pe altele le iubesc, sipe restul pt ca nu le am, le as vrea. Nu faci schimb cu ele?

Leave a Reply

