Recomandare serial

Hei, cititori! Ce mai faceți? Ce-ați mai citit? Eu m-am gândit să organizez un concurs, dar nu știu…Probabil că nu vor participa prea mulți, deci cred că o să mai aștept puțin. Revenin la titlul, e timpul să vă recomand un serial pe care l-am descoperit de câteva zile și e absolut genial!

Eu iubesc serialele, și din câte am vizionat, doar la 2 am renunțat. Sunt o adeptă a serialelor și filmelor S.F, fantasy…înțelegeți voi. Trei dintre serialele mele preferate au luat o mică „vacanță”, deci am fost nevoită să găsesc măcar un înlocuitor, să zic așa. Spre surprinderea mea am găsit mai mulți.

Serialul pe care vreau să vi-l recomand azi este

Once upon a time

descărcare

 

Once Upon a Time vine din partea producătorilor executivi ai serialului Lost –  Adam Horowitz şi Edward Kitsis – şi ne prezintă o imagine nouă şi îndrăzneaţă a unei lumi în care basmele şi viaţa modernă, de zi cu zi, sunt pe cale să se contopească.
Swan ştie cum să îşi poarte singură de grijă. Ea are 28 de ani şi se ocupă de strângerea obligaţiunilor de cauţiune şi a trăit pe cont propriu încă de mic copil, fiind abandonată de părinţi la naştere. Dar când fiul său pe care l-a abandonat o găseşte, totul începe să se schimbe. Henry are acum 10 ani şi are nevoie disperată de ajutorul Emmei. El crede că Emma vine de fapt dintr-o lume paralelă şi că este fiica dispărută a Albei ca Zăpada şi a Prinţului. Potrivit cărţii sale de basme, ei au trimis-o departe pentru a o proteja de blestemul Reginei (ştiţi voi, regina cea rea cu oglinda fermecată), care a capturat lumea basmelor pentru totdeauna, îngheţată în timp, şi i-a adus în lumea în reală. Bineînţeles că Emma nu crede niciun cuvânt, dar când îl aduce pe Henry înapoi în Storybrooke, se simte atrasă de băiatul ăsta neobişnuit şi ciudatul lui orăşel din New England. Îngrijorată pentru Henry, decide să rămână pentru o perioadă, dar în curând va începe să bănuiască faptul că Storybrooke este mai mult decât pare. Este un loc în care magia a fost uitată… în care personajele din basme trăiesc, chiar dacă nu îşi amintesc cine au fost ele odată. Epica bătălie pentru viitorul tuturor lumilor începe, dar pentru ca binele să învingă, Emma va trebui să îşi accepte destinul şi să lupte cu toate puterile.

images

 

Am început să vizionez acest serial din 1 iunie 2014. Nici nu cred că există cuvine care să exprime ce am simțit în primele episoade. Parcă am redevenit copilul de o dată, am reintrat în lumea poveștiilor din copilăria mea, doar că acesta e puțin mai diferită. M-am simțit din nou copil și m-am bucurat excat ca unul în timp ce vizionam acest minunat serial.

Once Upon A Time

Actorii sunt geniali! Tema e una originală și-mi place la nebunie. Îmi place faptul că povestea de bază e cea a Albei-ca-Zăpada. Mi-a plăcut cum a fost adaptată acestă poveste în primele episoade când au arătat secvențe din „trecutul personajelor”. Iubesc tema, iubesc scenariile, iubesc totul la acest film. Iubesc mai ales faptul că a reușit să combine lumea poveștiilor cu cea reală. Iubes felul în care sunt arătate poveștile, într-o manieră mai diferită decât cea clasică. Iubesc felul în care toate poveștile au legătură între ele. Iubesc această combinație a lor, transformată într-o singură poveste genială!

once upon a time

Nu știu ce-aș mai putea spune. Filmul acesta a trezit în mine așa un sentiment ciudat. Îl iubesc! Îmi place la acest serial faptul că a reușit să mă readucă în lumea copilăriei mele într-un mod diferit.

once-upon-a-time-once-upon-a-time-27443608-1280-800

O Doamne, poveștile din acest film sunt mai bune decât cele clasice. După cum am mai spus, ador relația dintre ele.

1093830_225086360975417_1973594637_o

În acest serial, toate poveștile sunt una și asta iubesc cel mai mult. Dacă nu vizionați acest serial, trebuie neapărat să începeți .

7555One love *

 

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Recomandare serial

  1. Cu adevarat e genial! L-am terminat si astept noul sezon ce va incepe in toamna.Este ca un puzzle,as putea spune pentru ca te poarta cand in trecut,cand in prezent.Astfel,cel care vizioneaza pune cap la cap unele fapte si anticipeaza altele 🙂

    • Da, ai dreptate. Si imi place faptul ca arata viata tuturor personajelor din povesti, nu doar a celor principale, exemplu: vanatorul sau viata printului inainte de a o cunoaste pe Alba-ca-Zapada. M-am indragostit de acest serial…:D

Leave a Reply

