Recenzie-Trădări vol 2 Altfel de îngeri (Lili. St. Crow)

Copertă: 4/5

Coperta Originală: 4/5

Titlu original: Betrayals

DRU ANDERSON

Departe de a fi vreun înger

Gata! Până aici cu fetiţa drăguţă!

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede.

Sărmana Dru… Părinţii ei au dispărut cu multă vreme în urmă. Graves, prietenul ei cel mai bun (şi singurul!), a fost muşcat de un vârcolac. Şi tocmai a aflat că sângele care îi circulă şi ei prin vene nu este în totalitate uman. Christophe, misteriosul şi chipeşul ei salvator, o ţine ascunsă la o şcoală secretă pentru djamphiri şi vârcolaci adolescenţi. O problemă ar fi că Dru este singura fată de acolo. Vestea proastă: instinctul ucigaş îi spune că unul dintre colegi vrea să o vadă moartă.

Cu toţi ochii aţintiţi asupra ta, să descoperi un trădător în Ordin nu e tocmai un lucru care poate rămâne fără urmări…

Mi-a luat ceva până am terminat acestă carte, și nu din cauza că nu mi-a plăcut, ci pentru că mereu intervenea câte ceva. Cartea a fost foarte OK, am intrat în atmosfera de la școala de dijamphiri și vârcolaci. A fost suspans din belșug, nu știam de unde să le mai iau. Parcă eu eram în acea școală și mă simțeam urmărită permanent, parcă pe mine mă voia acel trădător. Mi-au plăcut scenele haotice, chiar dacă îmi lua ceva să înțeleg ce se petrecea de fapt acolo. Acțiunea cărții m-a prins. Mi-a plăcut. Au fost și pasaje în care mă trezeam râzând singură prin casă, ca de obicei. Nu cred că mai e nevoie să spun cât de mult iubesc stilul autoarei de a scrie. Nu pentru că e ceva „Wow”, ci pentru că e atentă la fiecare detaliu, la fiecare detaliu.Am mai observat că e și o adeptă a comparațiilor, la fiecare două pagini dau de câte una. M-am îndrăgostit de stilul ei în prima carte a seriei, mă bucur că nici această carte nu s-a lăsat mai prejos. Au fost cam la egalitate.

Personajele nu au avut parte de cine știe ce schimbări, au apărut altele noi, cum e normal, iar cele vechi și-au păstrat caracterul. Dru, tipa dură, poate în acestă carte puțin, puțin mai speriată decât în prima -dar să fim serioși, dacă era doar tipa cea neînfricată mereu, mă plictisea-. Mi-au plăcut imperfecțiunile ei, defectele ei, chiar dacă, uneori caracterul ei mă enerva. „Oare când o să-ți dai seama că pe Christophe îl iubești?!” . Ca de obicei, în cartea aceasta apare și un prinț mai modern, defapt e un dijamphir, dar ce contează? Ideea e că dijamphirul Christophe e delicios, la propriu, parcă simțeam cum evada dintre pagini parfumul lui care mirosea a patiserie :)). Cartea a fost oarecum seacă până ce și-a făcut intrarea Christophe, misteriosul salvator a lui Dru. Mi-a sărit inima din piept când a revenit. Cartea e mult mai frumoasă cu el, ținând cont că majoritatea scenelor mele preferate sunt cele în care apare el. Graves seamănă puțin, puțin, puțin, în unele secvențe, cu Simon din Instrumente Mortale. Bine…Simon mi-e antipatic, în timp ce Graves mi-e încă drag. Îmi place postura lui de acum, tipul goth e tot acolo. Dacă ar vrea să fie doar prieten cu Dru și ar lăsa-o fără remușcări să rămână cu Christophe, ar fi perfect. Dar să las visele la o parte…Restul personajelor sunt secundare și nu prea le-am rețiunut numele, deci…da.

Bile negre: Au fost unele scene care nu le-am înțeles. Acum ori sunt eu mai grea de cap, ori autoarea nu le-a explicat puțin mai pe înțelesul meu. M-am simțit pierdută mai ales pe la sfârșitul cărții ( SPOILER ALERT- citiți următorul paragraf dacă încă nu ați citit cartea)       în timpul incendiului când Christophe a mușcat-o pe Dru doar pentru„ împrumut”, plecând apoi…ciudat:-?? . Acest mister nici acum nu l-am elucidat :))

Bile albe: Christophe, Christophe și… okay, mi-a plăcut aproape tot! Acțiunea, personajele, textura. 😀

tumblr_n6r0y4IT4X1szo61oo2_1280

tumblr_n6r0y4IT4X1szo61oo3_1280