Printre tonuri cenușii- Ruta Sepetys -Covers

UK YA

Between Shades of GrayAceasta e coperta originală, din câte știu. Nu e cea mai frumoasă, dar e destul de simpatică.

 

 

UK Adult

shades3Coperta acesta mă face să mă simt ciudat, are un aer trist, emană o atmosferă tristă. Se potrivește perfect cu cartea.

România

btwnshades_01

 

 

 

Coperta acesta e printre preferatele mele. O iubesc!Prima dată când am văzut-o m-am îndrăgostit de ea!

Polish Cover

polish-bsg

 

Această copertă e una dintre preferatele mele: simplă, artistică, frumoasă!

Coperta din Olanda:

olanda

 

 

E urâtă.Ok, sorry. Mi se pare cea mai nepotrivită copertă, eu una nici nu mi-aș cumpăra vreo carte cu o asemenea copertă.

Coperta din Germania:

germania

 

E și acestă copertă printre cele mai nepotrivite. Nu îmi place, adică e adevărat că-mi plac coperțile simple, dar acestă e prea moartă.

Alte coperți:

btwnshades_01

 

Aceasta presupun că e o nouă ediție a coperții din UK. O iubesc! Doamne, e genială, superbă!

4 Comments

Filed under Coperțile cărților

4 responses to “Printre tonuri cenușii- Ruta Sepetys -Covers

  1. Eu sunt complet îndrăgostită decoperta de la noi, dar îmi place foarte mult şi coperta din UK :))

  2. Coperta de la noi mi se pare cea mai draguta, iar cartea e absolut geniala!

Leave a Reply

