In my mailbooks

După cum spune și titlul, vreau să vă arăt,deși cel mai probabil nu vă pasă, ce-am achiziționat eu luna aceasta! E vorba de destul de multe cărți, tocmai de aia mi-a venit strălucita idee de a vi le arătă.

So…let’s start!

tumblr_ms83bkNEL21r3z3s3o1_500

1. Cumpărate- Editura Arthur

tumblr_n6c760zHq71szo61oo8_1280

Abia aștept să citesc această carte, am auzit că e minunată.

araboaica 2Aceasta e continuarea seriei mele de suflet, o serie care o ador , Percy Jackson și Olimpienii, a 3a parte ( Blestemul Titanului).

tumblr_n6c760zHq71szo61oo5_1280

O carte scrisă de cel care a scris seria care am menționat-o mai sus. Având în vedere că iubesc lumea care a creat-o scriitorul în Percy Jackson și Olimpienii, abia aștept să văd ce i-a mai trecut prin minte, iubesc stilul lui de a scrie!

2- Acestea le-am primit cadou de la Arthur când am comandat cele 3 cărți de mai sus.

tumblr_n6c760zHq71szo61oo3_1280

3- Cumpărate- de pe Libris (ce, nu-mi spuneți că voi nu ați profitat de reducerile de acolo? :)) )

araboaica 4

În sfârșit am reușit să-mi cumpăr Damnare.

costum araboaica

Și, am reușit să îmi cumpăr continuările seriei Altfel de îngeri – Mi-a plăcut mult prima carte-

4- Am mai primit de la Libris și astea.

tumblr_n6c760zHq71szo61oo4_1280

5- Am câștigat la un concus de comentarii organizat de Editura Arthur

tumblr_n6c760zHq71szo61oo6_1280

tumblr_n6c760zHq71szo61oo2_1280

Nu prea mă împac cu cărțile clasice, dar …acestea par drăguțe.

  1. Am câștigat la un concurs de fidelitate organizat de Dreams Have Wings

tumblr_n6c760zHq71szo61oo7_1280Nu-i așa că sunt drăguțe acele semne de carte personalizate? :o3 Cât despre carte, mă bucur că o am în bibliotecă, mi-o doream de mult! :3

Poză de grup

araboaica 3

Am niște cărți fotogenice rău!

ps: Știu că primul turnuleț e invers, dar abia acum am observat și eu.

Upss, era să uit de astea…

araboaica 3

Acestea le-am câștigat la niște concursuri organizate pe bloguri. Da, știu, ele nu apar în poza de grup, pentru că, abia acum mi-am dat seama că am uitat de ele.

Și…aici se termină prima mea postare cu „In my mailbooks”.

5 Comments

Filed under Uncategorized

5 responses to “In my mailbooks

  1. My God, atat de multe! Intr-o singura luna le-ai adunat?
    Sa citesti cat mai repede “Printre tonuri cenusii” ca sa putem discuta despre ea! ❤ ❤

Leave a Reply

