Top 5 Wednesday- Top 5 eroine

Hei, cititori? Ce mai faceți? Ce mai citiți? Eu acum m-am apucat de vol 2 din seria Altfel de îngeri și mi se pare ok!

Da, da…E miercuri, asta înseamnă Top 5 Wednesday! Tema din această săptămână e …Top 5 eroine-titlul spune tot.

large

Cred că e tema mea favorită, de când am intrat in grup !Nu voi spune cele mai apreciate caractere feminine de către toți cititorii, voi spune caracterele femine pe care le apreciez eu, caracterele feminine care le iubesc pentru curajul lor tâmp uneori, și în care, uneori, m-am regăsit. În topul meu nu veți găsi caractere perfecte, toate sunt cu defecte, dar pentru asta le iubesc!

5- Clary- Instrumente Mortale

damnare

Nu o fi ea cea mai mare eroină, dar mie mi-e simpatică *atunci când nu-i Simon pe acolo! *! Și a dat de multe ori dovadă de curaj. Și…da, poate că Jace e de vină, dar ce să fac? :))

reckoning

Of, o iubesc mai ales pe Clary din film! În prima carte nu a fost ea cine știe ce, dar în film a fost o adevărată eroină. Și ca să nu fiu rea, în celelalte cărți, mi-a plăcut!

4- Lyra Belacqua – Luminile Nordului

reckoning

Lyra chiar că-i o eroină adrevărată! Adică…unde mai auzi tu de o fată de doar 11 ani să treacă prin atâtea, să lupte și să-și arate curajul? În cărți și filme, normal :)) , dar aici e altceva, caracterul ăsta chiar a fost o eroină perfect conturată!

3- Dru Anderson -Altfel de îngeri

reckoning

O iubesc! O iubesc! E chiar o eroină, o eroină dură, amuzantă…o iubesc, nu-i perfectă deloc, dar e curajoasă și directă(cred că aici semănăm puțin), e Dru, o tipă aiurită…conturată atât de bine!

2- Katniss Everdeen- Jocurile Foamei

reckoning

Cine nu o cunoaște pe Katniss? E o adevărată eroină, prea alturistă, curajoasă. Katniss,  sinonimul curajului. Puternica, luptătoarea Katniss. Știți voi, fata aia care m-a enervat pe mine în ultima carte, de fapt…nu știți, dar ați aflat acum. *Spoiler Alert *                 Nu putea rămâne și ea cu Gale? Și ce-a fost acolo cu Prim? Heii, nu se poate termina așa! Bine, defapt, așa s-a terminat, dar unde scrie că nu putem rupe ultima pagină a unei cărți și să-i scriem noi un final? Am plâns o oră! Când aud de Jocurile Foamei mi se face pielea de găină! E seria care va face parte din mine. (Aici am fost filozofică , ps: End spoilers)

reckoning

1-

Hm….

Da…

Tris/ Beatrice Prior -Divergent

Divergent-series-by-Veronica-Roth

Tris! M-ai făcut să plâng, să râd, să simt, să trăiesc o carte, nu doar să o citesc! Și pentru asta îți mulțumesc! Știu că sună ciudat, dar da, îi mulțumesc unui personaj care nici măcar nu există, dar pentru mine a fost mai mult de atât. Mi-a fost „dublură”, m-am regăsit în toate greșelile ei!

movies-divergent-shailene-woodley-tris

Da, greșeli, pentru că a fost mai rău decât un copil mic, care intră mereu doar în belele. A fost cea mai neperfectă persoană, nici măcar nu a fost o persoană, dar să presupunem…

rege 2

Dar…cu toate astea, a fost o eroină!Și  o eroină e curajoasă. Tris nu a fost fără temeri, dar a învățat să și le ascundă, să le depășească, să le îngroape. Nu știu cum mă pot regăsi atât de mult într-o persoană dintr-o carte, parcă m-am văzut pe mine. Mă gândeam ce-aș alege eu și, câteva rânduri mai jos, Tris a ales același lucru. Dacă atunci când aud de Jocurile Foamei am pielea de găină, când aud de seria Divergent mă trec fiori, mi se așează un nod în gât și îmi vine să plâng. Și dacă greșesc și cad pradă sentimentului acela ciudat, începând să plâng, nu cred că mai sunt șanse să mă opresc. Au fost atâtea sentimente, atâtea emoții. Această serie va fi mai mult decât parte din mine!

reckoning

Tris a fost o eroină, o adevărată eroină, mai mereu enervantă, care mă făcea să vreau să dau foc cărții, care mă ținea lipită de carte, Tris a fost o eroină. Și poate că nu și-a salvat propia poveste, dar vă spun sincer că a schimbat-o pe a mea. Și pentru asta îi mulțumesc! Thank you, Tris! One love <6 .

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Top 5 Wednesday- Top 5 eroine

  1. „Am facut cunostita” cu eroinele de la punctele 5,3 si 1. Cel mai mult imi place de Tris. Dru mi se pare interesanta, dar erau cateva paragrafe din carte care n-aveau nici o legatura cu ce se intampla si asta mi-a afectat putin si parerea despre carte si despre ea. La fel a fost si in cazul lui Clary, desi mi-a placut mai putin de ea, iar finalul primului volum a fost o tenelovela si mi-a pus capac. M-a facut sa nu ma mai atraga atat de mult volumul 2, desi cred ca-l voi citi candva. 🙂

    • Volumul 2 din Instrumente Mortale e mult mai bun, mi-a placut mai mult, a avut mai multa actiune.Bine, poate e de vina faptul ca am vazut mai intai filmul primei carti si apoi am citit-o… Seria ar fi perfecta fara aberatiile alea. Putea si scriitoarea sa gaseasca alt impediment pentru Clary si Jace, dar faza aia a fost patetica! Dupa cum am spus, cartea ar fi fort perfecta fara aberatia aia 😀

Leave a Reply

