Cartea Săptămânii

1337541073-sf-constantin-si-elena

Alegerea este primul volum din seria omonima scrisa de Kiera Cass.

Pentru treizeci şi cinci de fete, Alegerea este o şansă unică în viaţă. Le oferă posibilitatea de a fi transportate, ca nişte cenuşărese, într-o lume a luxului şi strălucirii, a rochiilor elegante şi bijuteriilor sclipitoare. De a locui într-un palat şi de a lupta să cucerească inima unui prinţ.

Pentru America Singer, să fie Aleasă e însă un adevărat coşmar, căci asta înseamnă să îşi părăsească familia şi pe omul iubit, pe Aspen, cel care face parte dintr-o castă inferioară. Numai că, uneori, realitatea depăşeşte aşteptările şi, atunci când eroina noastră descoperă că Aspen o înşală şi că prinţul Maxon nu e, nici pe departe, snobul îngâmfat care i se păruse, totul se schimbă şi romantismul începe să plutească în aer.
Încă nu am citit-o, am avut o lună tare, tare încărcată și abia am reușit să citesc ceva, dar imediat ce o citesc, vine și o recenzie 😀
2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Cartea Săptămânii

  1. Abia astept sa-ti vad recenzia! Eu am citit si celelalte volume in engleza, dar volumul doi apare si la noi in toamna ❤

Leave a Reply

