Top 5 Wednesday-Top overrated books

Bună! E miercuri și chiar dacă plouă și e urât afară…am scăpat de teze, GATA, de azi, gata :)), gata cu proiectele și tezele…mai urmează teste și alte chestii pentru mărire de medie, dar ce contează? :))

Bun’, e miercuri deci…e timpul pentru Top 5 Wednesday, cred că deja știți în ce constă deci nu o să o mai „lungesc” :)).  Tema din această săptămână este : Top 5 cărți supraapreciate.

largeBine…pot spune doar că sunt cam în pană de idei. Era cât pe ce să nu fac acest top, pentru că…nu știu, nu prea e „genul meu” să critic cărțile și știu că gusturile nu se discută și că sunt 1000 de păreri diferite despre o singură carte. Totuși, o să mă chinui să găsesc 5 cărți despre care s-au vorbit numai lucruri frumoase, dar care, pe mine, m-au lăsat cam rece. Dacă vreuna dintre cărțile care le voi menționa, ție îți place, asta e chiar foarte grozav! Sper să nu mi-o luați în nume de rău, e doar părerea mea. 😀

5- Ritualul

1337541073-sf-constantin-si-elena

S-au zis multe lucruri frumoase despre ea, și nu e urâtă. Nu poți spune despre o carte că e urâtă. Pur și simplu altora o mie le-a plăcut și mie…nu chiar. 🙂

 

4-Chimie Perfectă1337541073-sf-constantin-si-elena

Am citit-o doar pentru că a insistat o prietenă. Dar nu mi-a plăcut. Nici aceasta nu e pe gustul meu, prea romantică, prea puțină acțiune, ușor clișeică și prea apreciată…„Cea mai frumoasă carte romantică din toate timpurile” ? Serios…?

3- Vampirii Sudului (True Blood)

1337541073-sf-constantin-si-elena

 

Nu aruncați cu roșii! Asta e, prea apreciată. Eu am împrumutat-o de la bibliotecă și am citit-o, dar, of, nu m-am prins. E prea exagerată, sorry!

2- Amor la Paris

1337541073-sf-constantin-si-elena

Din nou m-am luat după prietena mea ( adeptă a cărților siropoase) și am citit-o și pe acesta. Bleah :)) , m-am plictisit, nici măcar nu am terminat-o.

1-

1337541073-sf-constantin-si-elena

Aventuri, aventuri…Bal, bla, bla. Oricât m-am chinuit, n-am reușit să o termin. Mi-am cumpărat-o când am auzit cât de apreciată e de nu știu cine și nu știu ce și bla, bla..Mda.

 

Și cam atât a fost și cu acest top. Încă o dată mai repet, dacă vreo carte menționată mai sus, v-a plăcut, chiar mă bucur. După cum am spus și o mai spun de 100 de ori, gusturile nu se discută. Și nu vreau să influențez pe nimeni cu părerea mea.Pace! 😀

 

 

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Top 5 Wednesday-Top overrated books

  1. Sunte de acord cu tine cu privire la Cercul secret,mult prea multe clişee, iar fie că e scrisă sau nu de L.J.Smith mie nu mi-a plăcut deloc 🙂 Eu aş fi adăugat pe listă şi Jurnalele vampirilor :X

    • Cartile din seria Jurnalele Vampirilor nu le-am citit, m-as simti ciudat sa le citesc, atata timp cat urmaresc serialul, care nu-i asa rau. Am auzit ca nici nu seamana cartea cu filmul, si nu ma atrag in niciun fel, mai ales acum, cand mi-am dat seama ca prefer ecranizarile cartilor acestei scriitoare decat cartile ei. In plus, seria nici nu e continuata de L.J. Smith… Cat despre Cercul Secret…le-am citit doar pentru ca am vazut serialul, care a fost SUPER! :D. Nici nu ma asteptam sa ma plictiseasca cartile in halul asta…
      :*

Leave a Reply

