Leapșa Opuselor

  1. Prima carte din colecție/Ultima carte din colecție.

Prima carte cred că s-a numit 100 de povești pentru copii, ultima carte e „Salvarea lumii și alte sporturi extreme”.

  1. O carte ieftină/O carte scumpă

Nu pre rețin prețurile cărților din mica mea bibliotecă…Știu că cele mai ieftine sunt cele din triologia „Cercul Secret”, dar habar nu am care e cea mai scumpă carte…

  1. O carte cu protagonist feminin/o carte cu protagonist masculin

Am citit multe cărți cu protagonist feminin, dar dacă trebuie doar una…bine …Divergent. Cartea cu protagonist masculin e : Percy Jackson și Olimpienii. (Știu că sunt serii, dar ce contează?:)) )

  1. O carte citită încet/ O carte citită repede

Majoritatea cărților pe care le-am citit mi-au plăcut, deci le-am devorat. Îmi e foarte greu să mă rezum doar la o singură carte…Dar voi încerca: Luminile Nordului de Philip Pullman. O carte citită încet este „Jim năsturel și Lukas, mecanicul de locomotivă” care nici acum nu am terminat-o…

5.Copertă frumoasă/Copertă urâtă

Coperți frumoase: (aici chiar că nu am putut alege doar una)

2542coperta_Printre-tonuri-cenusii_EPICA

Divergent-series-by-Veronica-Roth

Copertă urâtă:

Nu am prea citit cărți cu coperți urâte, dar mă voi chinui totuși să găsesc una…

Gata, am găsit :))

2542

370857

*și sunt două :)) *

  1. O carte națională/ O carte internațională

Ultimul avanpost-Livia Călina (carte națională) și Adolescentul – Dostoievski (internațională)

  1. O carte subțire/O carte groasă

O carte subțire: Pacientul ideal-Alexandru Ometiță, o carte groasă: Gazda

  1. Ficțiune/nonficțiune

Ficțiune: Instrumente Mortale, nonficțiune: Sub aceeași stea

  1. Foarte romantică/Cu acțiune

Nu citesc cărți foarte romantice, nu mă atrag și nici nu-mi plac..deci nu prea știu ce carte să aleg. Cred că „Ana și sărutul franțuzesc” se apropie, dintre toate cărțile citite de mine până acum, cel mai mult, de o carte foarte romantică. O carte cu multă acțiune: Seria Jocurile Foamei… Of, trebuie doar o carte? Bine, o carte spun! Insurgent-Veronica Roth.

Bun’, dau această leapșă lui Arachbell și Dianei Lupu (în caz că n-au făcut-o deja ;)) ) și..oh, o poate lua cine vrea!

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

