La mulți ani, Libris.ro!

Hei, cititori. Știați că în 21 mai, Librăria online Libris împlinește frumoasa vârstă de 5 anișori? Nu? Ei bine, ați aflat acum.

tumblr_n5kfp94PEw1rpu8e5o1_500

 

tumblr_inline_n5ci8hZcTl1qafrh6

 

La mulți ani,

cautandopealaska

Cum am aflat eu de tine? Din greșeală. Căutam niște cărți online și am găsit o librărie. Mi-a sărit în ochi fraza„Transport Gratuit”. A fost dragoste la primul click! :)) De atunci, ești singura librărie de pe care îmi comand cărți.

Și, pentru că această Librărie online ne pregătește mereu multe surprize, de această dată au dat startul unei provocări!

tumblr_n0of592JZt1rv3rsuo2_r1_500

Și cum eu mereu sunt în urmă cu noutățile, abia astăzi am aflat. Deci…mă-nscriu și eu în ultima zi!

Regulile sunt simple: Trebuie să descriem librăria online ideală .

Cititul este esențial în viața mea. Nici nu știu ce m-aș face fără cărți, cățelul și pisica mea și muzica rock. Acestea sunt marile mele iubiri! Dar…cum aici vorbim despre cărți, lăsăm muzica rock și animăluțele mele la o parte de acestă dată. O librărie ideală…hm…niciodată nu mi-a trecut așa ceva prin cap. Am învățat să mă acomodez cu librăriile noastre așa cum sunt. Dar o librărie online, așa cum o visez eu, mi-ar face viața mai frumoasă! Muulte cărți : cadou, cumpărate, comandate, primite, e tot ceea ce poate visa un cititor adevărat.

O librărie online ideală trebuie să știe cum să atragă atenția cititorilor.

1.Și cum ar putea face asta mai bine, decât oferind transport GRATUIT la orice comandă. Uite ceva ce iubesc eu la Librăria online Libris ;oferă transport gratuit indiferent de valoarea comenzii.

  1. Multe concursuri. O librărie online trebuie să își convingă clienții că au ce citi.  Aici intervin concursurile cu premii în cărți sau vouchere, care îi pot convinge pe cititori de calitatea cărții.

3. Răsplătirea clienților fideli. Pentru ca o librărie online să nu piardă atenția cititorilor, ar trebui să-i răsplătească pe cei fideli. La fiecare comandă pe care o fac, de exmeplu, ar putea primi puncte pentru fidelitate. După un timp, punctele pot fi folosite pentru achiziționarea de cărți de pe site-ul librariei. Sau…cu fiecare ocaziea specială( Crăciun, Paște, aniversarea unui client) fiecare cititor să primească un ebook sau o carte gratis, oferită de cătrea librăria online.

  1. Reduceri. Cum ar putea o librărie online să atragă cât mai mulți clienți, dacă nu prin reduceri? Sunt de părere că reducerile la cărțile cele mai căutate și nu numai , sunt un criteriu important, pe care o librărie online ideală l-ar putea îndeplini. Că tot veni vorba, știați că pe Libris sunt o mulțime de reduceri? De exemplu, puteți găsi primele trei volume din Cercul Secret la doar 6 lei.
  2. Sponsorizarea blogurilor. Blogurile au o influență destul de mare în viața unui cititor, știu asta din propria experiență. O librărie online ideală ar trebui să ajute blogurile din România prin oferirea de cărți pentru recenzii sau concursuri. Ar trebui sponsorizate blogurile care au un conținut de calitate. Ar trebui sponsorizată, mai ales sinceritatea cu care bloggerii fac recenziile, nu obligația  de a spune numai lucruri frumoase despre o carte, chair dacă nu merită. 🙂

  3. Un motto. Pentru ca un cititor să fie și mai atras de o librărie, un motto ar fi potrivit pentru a crea atmosfera necesară. Chiar dacă e vorbă de o librărie online.

  4. Un aspect potrivit. O librărie online ideală trebuie să fie ușor accesibilă, fără prea multe reclame deranjante și cu un aspect în temă cu atmosfera; nu foarte împopoțonat, simplu, dar care se emane dorința aia de lectură către un cititor.

  5. Cărți în alte limbi. Știu că nu toată lumea știe foarte bine engleză sau altă limbă, dar sunt cititori care poate vor să citească o carte în limba ei oficială pentru a o simții așa cum e, fără acele mici ezitări create de către traduceri. De aceea e foarte important ca o librărie online să beneficieze și de cărți în alte limbi.

  6. Fragmente din cărți – Un cititor trebuie să fie sigur că ceea ce cumpără îi va place. De aceea o librărie online ar trebui să pună la îndemâna cititorilor câteun fragment din fiecare carte, astfel încât cititorul să fie sigur că merită banii.

  7.  O librărie accesibilă oriunde, oricând. O librărie online ideală ar trebui să fie accesibilă de pe orice dispozitiv (telefon, tabletă etc), astfel încât cititorul să-și poată comanda ușor orice carte vrea.

  8. Semne de carte, siglă.  Nu v-ar place să găsiți în pachet, pe lână cartea comandată, și semne de carte personalizate ale librariei sau alte produse promoționale? Mie da! :3 În plus, ar fi frumos ca într-o librărie online să fie și multe accesorii cu simboluri din cărți: Broșe, medalioane, de exemplu, cu gaița zeflemitoare din Jocurile Foamei.

Librăriile online sunt muult mai accesibile decât celelalte. De aceea e foarte important ca ele să păstreze atenția cititorilor și să-i convingă că merită să comandăm de la ei.

Cam așa arată, în viziunea mea, o librărie online ideală pentru orice cititor. Librăria online Libris le îndeplinește pe majoritatea. Cred că această librărie e cel mai aproape de cea a visurilor mele ;;).

Încă o dată, LA MULȚI, MULȚI ANI, Libris!

 

 

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

