Autorul de duminică

Heii, heii. Ce mai faceți? Mie tocmai mi-a venit ideea unei noi rubrici. Ce-ar fi  să postez în fiecare duminică câteun autor? Da, sunteți de acord? Bun’

Let’s start!

tumblr_inline_n4zumxRKgm1qafrh6

Autorul din această duminică este…

 

Vreți să vă dau un indiciu?Bine…

img

Corect! Autorul din acestă săptămână e John Green!

img

Știți voi, omul acela minunat care a creat cartea aceea minunată și superbă „Sub aceeași stea”. Știți voi, omul acela posomorât căruia îî place să frângă inimile oamenilor, omorând personaje din cărțile lui. Omul acela care scrie doar cărți lacrimogene, dar cărți lacrimogene atât de frumoase! Pe acest om îl apreciez, îl admir și vreau să-i mulțumesc pentru „Sub aceeși stea”, pentru acea mică infinitate,acea mică metaforă din care eu nu mai pot ieși. Chiar dacă are prostul obicei de a da viață unor personaje minunate și apoi a le omorî, tot e unul dintre autorii mei preferați!

tumblr_n0of592JZt1rv3rsuo2_r1_500

2542

Aici avem câteva informații despre el:

John Green este un autor bestselling New York Times, cunoscut pentru titlurile Looking for Alaska, An Abundance of Katherines şi Paper Towns. De asemenea, este coautor, împreună cu David Levithan, al cărţii Will Grayson, Will Grayson. În anul 2006 a primit Premiul Michael L. Printz, în 2009 Premiul Edgar, iar de două ori a fost finalist pentru Los Angeles Times Book Prize. Cărţile lui au fost traduse în peste 10 limbi. Ultima lui lucrare este The Fault in Our Stars.

Cărți:

2542

Două dintre ele au fost traduse și la noi

2542

 

cautandopealaska

 

Okay? Okay.

 

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Autorul de duminică

  1. Acum sunt 3 aparute la noi +De 19 ori Katherine.
    Eu am “Cautand-o pe Alaska” si “De 19 ori Katherine”, “Sub aceeasi stea” am citit-o de la o prietena, dar vreau sa-mi iau in editia tie-in ❤

    • Norocoaso! Devin invidiosă :)) Să le ți undeva ascunse că vin să ți le fur ! :)) Eu am doar Sub aceeași Stea, dar le vreau și pe restul, inclusiv TFIOS tie-in…Dar o să durezee muuuult până mi le iau pe toate :)). Căutand-o pe Alaska am citit-o de la o prietenă care m-a și spoilărit, deci….da.

Leave a Reply

