Top 5 Wednesday

Azi e miercuri…deci e timpul pentru Top 5 Wednesday. Acest top  a fost inventat de  gingerreadslainey si a fost preluat la noi de Pzzike, iar daca vreti sa participati, puteti intra in grupul de pe facebook.  El constă în alcătuirea unui top pe o temă alesă din timp. Tema din acestă săptămână e „Top 5 cărți care le-ai devorat”. Bun, aici am pus-o… Sunt mai multe și nu le pot pune oricât aș încerca într-o ordine anume. Vor fi 5, dar aici voi adăuga și seriile și cărțile stand-alone . Și toate sunt în ordine aleatorie! 😀

Să-ncepem

tumblr_n5ip4mUMYW1sxvooxo1_500

  • Sub Aceeași Stea- John Green

2542

Da, e preferata mea, o iubesc, și când am început nu m-am mai putut orpi din citit.  Recenzia Aici .

  • Divergent și Insurget (Allegiant nu am citit-o încă, dar abia aștept, chiar dacă știu „chestia” cea mai importantă și tristă din carte spoilerele astea)

2542

Da, pot spune că le-am devorat. După ce am terminat Divergent eram înebunită să citesc și Insurgent, așa că mi-am comandat-o în aceași zi și îmi verificam teelfonul din 5 în 5 minute să văd dacă nu mă sună curierul :)) . Recenzia cărții Divergent o găsiți Aici , iar a cărții Insurgent o voi face în curând.

*Jocurile Foamei -Suzanne Collins

2542

Le-am citit pe toate trei în doar câteva  zile, practic nu m-am mai putut opri. Fără recenzie…

  • Gazda- Stephenie Meyer

2542

Stăteam nopți întregi și o citeam, în timpul zilei având multe teme și școală și bla-bla. A fost prima carte de dimensiuni așa mari și când am văzut-o mi-am zis „Asta n-o termin nici într-o mie de ani”, dar am terminat-o foarte repede, cred că nici 3 zile nu mi-a luat. Recenzia Aici .

  • Luminile Nordului -Philip Pullman

2542

Sunt pe la  sfârșitul cărții, încă nu am terminat-o, dar pot să zic doar că sunt înebunită după ea. E genială, superbă, fantabuloasă! Recenzia încurând.

Bine, ar mai fi și cărțile din seria Instrumente Mortale, pe care le iubesc, și cărțile din seria Percy Jackson și Olimpienii, și cele din seria Altfel de îngeri, și…of, bine gata, mă opresc. Dacă trebuie 5, 5 să fie! :))

 

 

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Top 5 Wednesday

  1. Of, si eu vreau sa citesc “Gazda” tot o pandesc pe elefant sa o iau si de fiecare data cand am bani comand altceva. Am vazut filmul si am intalnit foarte multe persoane care au spus ca nu a facut dreptate cartii. “Sub aceeasi stea” este cartea mea preferata din 2014, am citit-o in 2 zile si am fost in convalescenta 7 zile :))…Oricum, planuiesc sa o recitesc inainte sa vad filmul 😛

    • Gazda e minunată și filmul chiar că nu a prezentat prea mult cartea, m-a dezamăgit. Cartea e superbă, o să vezi tu după ce o citești. Cât despre „Sub aceeași stea”, of, o iubesc, e cartea mea preferată cred că dintre toate cărțile. Transmite atâtea sentimente prin „chestii” simple. Eu încă sunt în convalescență și am terminat-o de mult. :))

Leave a Reply

