Leapșa gigantică

Și…am revenit cu o leapșa gigantică pe care, nu știu mai știu unde am găsit-o, din păcate.

😀 Bun…să-ncepem că avem muult de scris (defapt, am mult de scris :)) )

  1. Cine a fost ultima persoană pe care ai ținut-o de mână?

ĂĂ, da…Cred că un coleg din altă clasă, în glumă :)).

  1. Ești o persoană mai ”outgoing” sau timidă?

Mai demult eram o persoană foarte foarte timidă când eram în preajma unor persoane mai necunoscute, dar acum nu mai am niciun stres. Depinde de starea care mi-o transmit persoanele respective și dacă mă simt bine în preajma lor.

  1. Pe cine ți-ai dori să (re)vezi în curând?

Mi-aș dori să mă reîntâlnesc cu o prietenă de a mea (eram de nedespărțite o vreme) care acum s-a mutat, din păcate, în altă țară :(. Șii…aș mai vrea să mă întâlnesc cu toți oamenii care îi admir, începând de la scriitori, vedete etc.

  1. Ești o persoană de care lumea se poate apropia ușor?

Nu neapărat. Sunt prietenoasă cu toată lumea, dar foarte puțini mă cunosc cu adevărat și asta pentru că nu am lăsat prea multe persoane să se apropie de mine suficient.

  1. Dacă te-ai îmbăta, persoana de care îți place ar avea grijă de tine pentru acea seară?

Hahaha Stupidlaught

  1. Ce fel de persoane te atrag?

Mda, băieții cu accent drăguț ❤ și cei de prin filme, seriale, cărți <4 .

  1. Crezi că vei fi în vreo relație în următoarele două luni?

Nu.

  1. Cine – dintre reprezentanții sexului opus – este în mintea ta acum? El:tumblr_n5b3eciKbQ1trx5bto1_250 si el… tumblr_n5bjuw8fYY1t90e7uo1_500   si el… tumblr_n5cg97YhlA1swtbemo1_250   si el… tumblr_n5cmrwBPDZ1sqr3cco1_500 tumblr_n581fs9gTH1r1z2h1o1_500 Bine, ar mai fi si…Edward Cullen (Robert) sau Damon (Ian) sau…bine, gata, următoarea întrebare!
  2. Care a fost ultima persoană cu care ai avut o conversație profundă?

Hm…nu prea știu. Depinde cât de profundă :)) Nu prea mă simt comodă având asfel de conversații dar…cred că mama.

  1. Care este ultimul mesaj pe care l-ai trimis?

„Vi să-ți dau catalog?”

  1. Spune 5 cantece preferate din momentul asta!

  1. Îți place când cineva se joacă în părul tău?

Nu!

  1. Crezi în noroc și miracole?

Nu, nu cred în noroc, dar cred în minuni (da, cred că acesta e cuvântul potrivit)

  1. Ce lucru bun crezi că se va întâmpla vara asta?

Mai multe lucruri, abia aștept să plect într-o mini-vacanță prin țările vecine :3 !

  1. Crezi că este viață pe alte planete?

Da. Ar fi egoist din partea mea să cred că doar noi existăm în tot universul acesta infinit care mai găzduiește alte mii de planete în alte mii de galaxii.

  1. Încă mai vorbești cu primul tău crush?

Da. Just friends. :))

  1. Îți plac băile cu spumă?

Da…

  1. Îți plac vecinii tăi?

Da, unii sunt chiar drăguți și na…m-am obișnuit cu ei 🙂 .

  1. Care sunt obiceiurile tale proaste?

Sunt prea directă și guralivă… :))

  1. Unde ți-ar plăcea să călătorești?

Peste tot, dar mai întâi, vreau să vizitez toată România! Avem o țară prea frumoasă pentru a mă gândi, mai întâi, la altele. Mentalitatea oamenilor e de vină în țara noastră, nu țara. 😉

  1. Ai probleme cu încrederea?

Mda…

  1. Care este partea ta preferată din rutina zilnică?

Când citesc sau ascult muzică. Îmi place când am timp liber și pot ieși prin natură :).

  1. Cu ce parte a corpului tău ești cel mai puțin confortabil?

Părul. Stă în toate direcțile dimineața! x(

  1. Ce faci când te trezești?

Mă culc la loc.

  1. Ți-ai dori ca tenul tău să fie mai deschis sau închis?

Îmi place cum e.

  1. Cu cine te simți cel mai confortabil?

Cu familia, prietenii, dar cel mai bine, cu muzica, animalele și cărțile!

  1. Vrei să te căsătorești vreodată?

Da, probabil. Dar să aibă motocicletă, nici părul lung  nu m-ar deranja! :))

  1. Părul tău este destul de lung pentru a-ți face o coadă? (pony tail)

Da, oarecum.

  1. Faci sport? Ce sport?

Ce fac la școală în ora de sport și mai alerg uneori seara.

  1. Ai trăi mai degrabă fără TV sau fără muzică?

Fără TV aș pute trăi oricând, nici acum nu mă uit la el, dar fără muzică…nu prea cred.

  1. Ți-a plăcut vreodată de cineva și nu i-ai spus?

Da! Dar, îi pot spăune acum. Dylan you are my crush! ❤

  1. Ce spui în momentele de liniște jenantă?

Nimic :))

  1. Descrie your dream guy/girl.

Uf, Să aibă motocicletă, ochii albaștrii sau verzi, să mă suporte, păr lung, motocicletă, motocicletă, moto…bine, următoarea întrebare!

  1. Care sunt magazinele tale preferate?

Librăriile online. 🙂

  1. Ce vrei să faci după liceu?

Habar n-am! Probabil o să-mi cumpăr o motocicletă! :))

  1. Crezi că oamenii merită a doua șansă?

Da.

  1. Dacă ești foarte tăcută ce înseamnă?

Depinde… Sigur mă simt pe o altă planetă.

  1. Le zâmbești străinilor?

Nope.

  1. Alege: O călători în spațiu sau pe fundul mării?

Ambele! :3

  1. Ce te face să te ridici din pat dimineața?

Ceasul! x(, iar în weekend nimic! :))

  1. Despre ce ești paranoic?

Nu prea sunt paranoică…

  1. Te-ai drogat/îmbătat vreodată?

Nope.

  1. Ai făcut ceva recent despre care speri ca nimeni să nu afle?

…Nee sau…

  1. Ți-ai dorit vreodată să fii altcineva?

Da, când eram mică mă gândeam cu ar fi să fiu…, dar acum îmi place cine sunt!

  1. Un lucru pe care ți-ai dori să îl schimbi la tine?

Destul de multe chestii. Poate aș începe să fiu mai puțin guralivă.

  1. Firma de cosmetice favorită?

Nope.

  1. Blog favorit?

Nu știu. Vă puteți uita la brollogul meu :D.

  1. Culoare preferată?

Verde, albastru închis, deschis, și…se pune și negru? (mda, știu, nu-i culoare)

  1. Mâncare preferată?

Depinde…

  1. Ultimul lucru pe care l-ai mâncat?

O ciocolată.

  1. Primul lucru pe care l-ai mâncat în dimineața asta?

Un corn.

  1. Ai câștigat vreodată o competiție? Pentru ce?

Da, am câștigat anul acesta mențiune pe județ la Olimpiada de română și mai multe mențiuni la diferite concursurși la română. Am mai câștigat și locul 3 la un concurs la franceză și mențiune tot la franceză și încă vreo câteva concursuri la română.

  1. Îți plac prietenii de pe net mai mult decât cei reali?

Depinde…

  1. Facebook sau Twitter?

Tumblr.

  1. Twitter sau Tumblr?

Tumblr.

  1. Te uiți la TV acum?

Nu.

  1. Numele prietenilor tăi cei mai buni?

?? Nu știu. Nu am un „cel mai bun prieten”, mă înțeleg bine cu aprope toată lumea, dar nu a „câștigat” nimeni până acum titlul de „Cel mai bun prieten”, pentru că am fost dezamăgită de multe ori. Bine, și aici adaug faptul că și eu sunt o persoană dificilă și probabil de asta.:D.

  1. Ai poftă de ceva acum? Ce?

Ciocolată!

  1. Cu câte perne dormi?

Una.

  1. Dormi cu un animal de pluș?

Da ^_^ .

  1. Câte animale de pluș ai?

Muuulte…

  1. Animal preferat?

Vulpe, pisică, vultur, bufniță, câini…of, iubesc toate animalele! :3

  1. Ciocolată sau vanilie?

Cioco.

  1. Aroma preferată de înghețată?

Ciocolat, Tiramisu, FRuctele de pădure etc.

  1. Ce culoare are tricoul pe care-l porți acum? Dar pantalonii?

Crem, negrii.

  1. ShowTv preferat?

Teen wolf, The 100, Bitten, TVD, The Originals.

  1. Film preferat?

Life of Pi, In time, Twilight, The Hunger Games, 3MSC și muulte altele.

  1. Mean Girls sau Mean Girls 2?

Nu știu…

  1. Prima și ultima persoană cu care ai vorbit azi?

Mama și…înă nu s-a sfârșit ziua.

  1. Este cineva pe care ai vrea să îl lovești în față acum?

Acum, nu.

  1. Ești certat cu cineva pe moment?

Nu.

  1. Câte pluovere ai?

Nu le-am numărat…

  1. Ultimul film pe care l-ai văzut?

Episodul 8 din the 100 sau Jumper

  1. Actor și actriță preferată?

Nu știu, cred că Shailene Woodley și Tyler Hoechlin sau Dylan O’Brien

  1. Te bronzezi excesiv?

Nu.

  1. Ai multe animale?

Am un câine, o pisică, ceva pui, rațe, găini, pești..Deci…mda :))

  1. Cum te simți acum?

Bine.

  1. Tastezi repede?

Oarecum…

  1. Regreți ceva din trecutul tău?

Da.Dar sunt conștientă că au fost decizile mele și, că atunci, acel lucru mi se părea corect.

  1. Scrii bine?

Presupun că da.

  1. Ți-e dor de cineva din trecutul tau?

Da.

  1. Ai fost la vreun foc de tabără?

Nu 😦

  1. Ai frânt inima cuiva vreodată?

Mereu o fac :)) Glumesc

  1. Ai călărit vreun cal vreodată?

Da și mai vreau! :))

  1. Ce ar trebui să faci acum?

Să fac curat.

  1. Ți-a plăcut vreodată de cineva atât de mult cât să doară?

Nu chiar…

  1. Care a fost ultima persoană în fața căruia ai plâns?

Pf, cred că mama…

  1. Care era porecla din copilăria ta?

Didi, ( sora mea îmi spunea așa)

  1. Ai ieșit afară din țară vreodată?

Nu.

  1. Te joci pe consolă Wii?…
  • Asculți muzică acum?

  • Da.

    1. Îți place mâncarea chinezească?

    Nu prea…

    1. Carte preferată?

    Sub aceeași stea- John Green.

    1. Ți-e frică de întuneric?

    Nu. Întunericul e doar lipsa luminii :).

    1. Ești rea?

    ?? Poate…

    1. Poți să păstrez pantofii albi curați?

    Nope.

    1. Crezi în dragoste la prima vedere?

    Doar atracție fizică.

    1. Crezi în dragoste adevărată?

    Da.

    1. Ești plictisită?

    Nu.

    1. Ce te face fericită?

    Sunt multe : familia, natura, cărțile, muzica și, mai ales, libertatea.

    1. Ți-ai schimba numele?

    Nu.

    1. Ce zodie ești?

    Leu. Roar

    1. Cel mai bun prieten al tău de sex opus te place. Ce faci?

    Nu știu…

    1. Versul preferat acum?

    sunetul chitarei electrice!

    1. Poți să numeri până la un milion?

    Nu aș avea răbdare.

    1. Cea mai prostească/idioată minciună pe care ai spus-o?

    Au fost destul de multe, dar nimeni nu s-a prins :)) . Ce? Au fost cazuri extreme! :))

    1. Dormi cu ușa deschisă sau închisă?

    Între.

    1. Cât de înaltă ești?

    …..

    1. Păr drept sau creț?

    Drept.

    1. Brunetă sau blondă?

    Eu sunt șatenă, dar aș vrea să fiu roșcată. :))

    1. Vară sau iarnă?

    Ambele.

    1. Zi sau noapte?

    Ambele.

    1. Lună preferată?

    August.

    1. Ești vegetariană?

    Nu.

    1. Ciocolată albă, neagră sau cu lapte?

    Ambele.

    1. Cafea sau ceai?

    Ceai.

    1. A fost azi o zi bună?

    Nu prea.

    1. Mars sau Snickers?

    Snickers.

    1. Care este citatul tău preferat?

    Sunt foarte multe. Majoritatea din „Sub aceeași stea”.

    1. Crezi în fantome?

    Da.

    1. Ia cea mai apropiată carte de lângă tine și deschide-o la pagina 42. Care este primul rând de pagină?

    „Ce-i ăla vrăjitofil, bunico?”

     

    Nu știu cui să o dau mai departe, deci o poate lua cine vrea.

     

     

    Leave a comment

    Filed under Uncategorized

    Leave a Reply

    