Cartea saptamanii

Untitleda

A fost cea mai buna continuare care am citit-o la o carte minunata. Am stat cu sufletul la gura la fiecare pagina, nu m-am putut opri din citit, am devorat-o chair daca ma enervau unele pasaje la culme. Cartea acesta a avut de toate! Urmeaza si o recenzie, dar sa treaca putin saptamanile acestea. Presupun ca nu doar pentru mine sunt o povara (am si teze, si teste si proiecte, si concursuri de ma doare capul, dar tot incerc sa fac tot posibilul ca sa postez ). Buun…sa revenim:

informatii despre carte:

Produs publicat in 2012 la Leda
Data aparitiei: Decembrie 2012
Traducator: Shauki Al-Gareeb
Tip coperta: Cartonata
Format: 130×200
Numar pagini: 448

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

