Top 5 wednesday- Top predictable books

Hei, e miercuri. Asta înseamnă : Top 5 wednesday . Acesta constă în alcătuirea unui top pe o temă aleasă de dinaninte. Topul a fost creat de către gingerreadslainey  și a fost adus la noi în țară de către Pzzike . Tema din acestă săptămână e Top 5 predictable books ( Adică acele cărți transparente cărora le puteai ghici finalul chiar de la jumătate sau acele cărți cărora le poți ghici următoarele cuvinte și evenimente ) Buun, să-ncepem:

tumblr_n4t22je37M1sayodwo1_500

 

5- Toporișca- Gary Paulsen

bookpic-toporisca-19818Cartea a fost superbă, minunată și chiar mi-a plăcut la nebunie. Am încadrat-o aici, pentru că, deși a fost o carte care nu m-a plictisit niciun moment și de la care am avut ce să învăț, i-am putut ghici finalul încă din descrierea ei. În cărți de genul, unde cineva rămâne captiv sau se rătăcește sau, în cazul nostru, se prăbușește cu avionul într-un loc nelocuit decât de animale, protagonistul este salvat mereu. Totuși asta nu înseamnă că acestă carte nu merită citită :).

 

4- Cercul secret L.J.Smithbookpic-toporisca-19818

Eh, nu zic că nu mi-a plăcut, zic doar că am ghicit ce se va întâmpla mai departe și asta mă cam plictisea.

 

3- Casa Nopțiibookpic-toporisca-19818

Prea multe clișee.

 

2- Cele 13 motive

bookpic-toporisca-19818

 

1- Blestemul Focului

bookpic-toporisca-19818

 

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Top 5 wednesday- Top predictable books

  1. Crisa

    se pare ca toti am ales cam aceleasi carti…sunt complet de acord, pe cea de pe locul 5 nu am citit-o dar pe restul da

Leave a Reply

