Urâții-Scott Westerfeld Covers

 

Coperta originală:

download

 

E …misterioasă, dar și foarte drăguță! E preferata mea! Oare de ce nu au păstrat cei de la Leda coperta originală? :))

Coperta din România: 10253820_298681610296587_26656475981252388_n

E destul de interesantă și se potrivește cu titlul cărții. Totuși,parcă o prefer mai mult pe cea originală..

Coperta din China:

uglieskorean2009_458

 

Are un aspect specific chinezilor, cu toate acestea e superbă!

Coperta din Bulgaria:

Poza alba 1

 

Nu știu dacă se potrivește cu tema cărții, pentru că nu am citit-o. Tutuși parcă e puțin cam exagerată…

Coperta din Italia:

Poza alba 1

 

Hm…e o continuare a celei originale. Nu arătă chiar așa rău și poate în Italia e chiar plăcută.

Coperta din Polonia:Poza alba 1

E…diferită de restul. Sincer, nu mă prea atrage…

Coperta din Portugalia:

Poza alba 1

 

…numai urât nu e cel de pe copertă :)) E chiar drăguță!

Vouă care vă place mai mult? Mie cea originală!

6 Comments

Filed under Coperțile cărților

6 responses to “Urâții-Scott Westerfeld Covers

  1. Meah, mie îmi place destul de mult coperta din China, mi se pare apropiată tipa de un personaj de anime. De asemenea, şi cea din România mi se pare mişto ^^

  2. Mie imi place foarte mult coperta de la noi. Mi se pare a fi sugestiva, potrivindu-se perfect cu titlul cartii si presupun ca si cu continutul acesteia :-??

Leave a Reply

