Recenzie- Altfel de îngeri

LILI ST. CROW

Altfel de ingeri vol 1Percy-Jackson-The-Lightning-Thief-New-Cover

Coperta originală:

SA_REVISED.indd

Notă copertă originală: 5/5

DRU ANDERSON NU SE TEME DE ÎNTUNERIC, DEŞI AR TREBUI.

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută – totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…

Părerea mea: Bine, cred că am cam rămas șocată. În primul rând nu mi-aș fi imaginat niciodată că o să citesc sceastă carte. Am cumpărat-o datorită faptului că avea o reducere mare și am luat-o împreună cu alte cărți. Am muulte cărți pe listă pe care vreau să le citesc, iar de aceasta nici măcar nu auzisem prea multe și, probabil că dacă aș fi făcut un top ea ar fi fost ultima în clasament. Deci…am citit-o din greșeală și lipsă de cărți. Doamne, nu pot spune decât că am rămas mută! A fost…GENIALĂ! Genială, genială! Nu m-am gândit nicio milisecundă că ar fi posibil să îmi placă atât de mult. Simțeam totul, am simțit cartea, nu am citit-o. Am simțit gustul acela de portocale de ceară, am simțit senzația care o avea Dru când vedea bufnița. Am trăit alături de Dru. Mi-a plăcut enorm. Felul în care autoarea a descris totul mă teleporta în lumea cărți. M-a făcut să-mi imaginez că citesc un film, nu o carte. Aveam în fața mea filmul. Scriitoarea a coturat perfect de real personajele, a făcut din povestea asta o realitate fictivă. Au fost momente în care mă întrebam dacă nu cumva totul e real. Acesta carte nu s-a axact pe o poveste de dragoste, s-a axat mai mult pe prietenie, pe curaj. A fost mult suspans și acțiune și umor și creativitate, și prietenie, și vârcolaci cu vampiri și semivapiri și…oh, ce mai? Cartea a avut de toate. Iubesc felul în care scrie Lilith, face totul să pară real, mai real decât ar trebui. Iubesc descrierile ei, iubesc personajele, iubesc tot la această carte. Stăteam cu sufletul la gură de fiecare dată când parcurgeam un nou capitol și mereu mă lua câte ceva prin surprindere. Nu am găsit niciun film făcut după carte, dar vreau! Film, nu serial. Serialul adaugă sau taie de obicei părți și asta nu-mi place uneori.

Dru ❤ pizap.com13986196325651

Deci…o iubesc! E cel mai curajos personaj feminin care l-am întâlnit în vreo carte și e preferata mea după Tris din Divergent (Of, că iar mi-am amintit de Divergent. O, my god, my heart is broken! Tocmai am citit un comentariu care m-a spoilărit! 😦 I really hate this, I’m gonna cry! :< ) Bine, aici vorbim de altă carte și de alt personaj. După cum spuneam acest personaj mi-a plăcut la nebunie. Recent am terminat de citit „Cercul secret” și credeți-mă că eram obișnuită deja cu plângăcioasa de Cassie, iar când am dat dintr-o dată de Dru…ah. Dru e o adolescentă nebună care ar fi în stare de orice, care nu și-ar părăsi prietenul chair dacă aceasta ar fi singura variantă, o adolescentă rebelă care face doar ce vrea, dar și o adolescentă care nu seamănă cu restul, e mai curajoasă decât toate, doar e vânătoare de vapiri, fantome și alte „chestii”. Cei de la Leda spuneau că Dru va fi mai ceva ca Rose sau ceva de genul. Eu nu mă pot pronunța aici pentru că nu am citit Academia Vampirilor (am vrut, dar m-am atașat de Dimitri doar din„auzite” și decât să adaug încă o carte la care am plâns pe lista celor încă o sută, mai bine lasă :)) ) și nu pot spune dacă cei de la Leda au sau nu  dreptate, dar am citit ceva recenzii și din câte mi-am dat seama nu prea au. Nu o știu pe Rose, dar știu că Dru e genială. Are talentul acela de a zice ceva amuzant chiar și în cele mai nepotrivite momente, a avut niște replici așa amuzante la care râdeam singură și nu mă puteam opri. Da, Dru a fost genială și abia aștept să o văd în volumul 2.

Graves:– cel mai bun prieten a lui Dru(și singurul) Cred că a fost cel mai bine și mult descris personaj din această carte și oricare alta. La început îi vedeam ceafa subțire și trăsăturile care aveau să se schimbe peste câțiva ani. Autoarea nu numai că mi-a creionat în cap chipul lui din prezent, dar ea ni-l prezenta ca pe unul temporar și Dru își putea da seama foarte ușor cum o să i se schimbe trăsăturile peste câțiva ani și cum aveau fetele să umble după el. Graves e un „tip” tare simpatic, unul care nu se lasă așa ușor. Un băiat care e „în aceeași barcă cu Dru” după cum a menționat și el. Și chiar dacă era un muritor obișnuit și îi era frică de Lumea Reală, nu a părăsit-o pe Dru nici măcar o secundă. Totuși nu mi s-a părut genul de băiat care să „îmi lase gura apă”, deși avea puțin, puțin, puțin, puțin din șarmul și umorul lui Augustus (Sub aceeși stea). Cred că acest fapt se datoră descrierii care îi era dată. Uneori, părea prea un copil și prea speriat, dar chiar și așa mi-a plăcut. Adică faptul că a fost speriat și că nu se obișnuise prea bine cu Lumea Reală deși nu lăsa acest lucru să se vadă, îi dădeau un strop de umanitate. Pentru că, un om real s-ar fi comportat la fel dacă ar fi fost în locul lui.

Christophe: O my god, hi’s my crush! <3! Da, da Christophe e personajul din carte de care „m-am îndrăgostit”. E așa chipeș descris. Mi-a plăcut încă de când a apărut prima dată în carte, chiar dacă, la început părea să fie unul dintre„băieții răi”, chit că era un vampir dijamphir(semivampir). Și ce dacă era un semivapir? Era unul taree drăguț! ❤ So…ahh! Vreau mai mult Christophe în următoarea carte. Presimt un triunghi amoros (Graves, Dru, Christophe)…:(

Bile negre:  În unele pasaje mi se părea că timpul stătea pe loc. Erau atâtea evenimente care ar fi trebuit relatate mai devreme și timpul stătea pe loc și nimic interesant nu părea să se întâmple. Au fost Foooarte puține momente ca acestea, dar au fost totuși –

Sfârșit: Mi-a plăcut la nebunie! Mai trebui să mă mai repet? :)) Cartea asta mi-a transmis toate sentimentele lui Dru. M-a făcut chiar să-mi fie frig pe tot parcursul ei, parcă eram și eu în orășelul acela friguros. Am simțit până și mirosul de patiserie care îl emana Christophe :-?? :)).

Și aici avem o mulțime de citate și au mai fost, dar nu vreau să vă dau toată cartea…

pizap.com13986193585391

pizap.com13986193585391