Top 5 Wednesday

Bună! Am decis să particip și eu la tag-ul „Top 5 Wednesday” care constă în alcătuirea unui top pe o temă aleasă dinainte. Acest tag a fost creat de gingerreadslainey și adus la noi în țară de către Pzzike . Tema de acestă săptămână este Top 5 filme făcute după cărți.

Să-ncepem

5- The Host 

Fotografie-0019

 

Nu a fost la fel de bun precum cartea. Producătorii au făcut câteva schimbări care, pe mine m-au deranjat, dar au fost și secvențe în care a întrecut cartea, datorită suspansului care l-au adăugat. Adică au introdus mai multă acțiune, ceea ce mi-a plăcut. Din acestă cauză, filmul e în balanță.

4-Percy Jackson- Sea of Monsters

Fotografie-0019

 

A fost frumos, captivant, cu multă acțiune. Și înțeleg că într-un film nu se pot introduce toate aspectele dintr-o carte, dar aici, au sărit peste un aspect destul de important ( Grover a fost răpit pe parcurs de monștrii, nu i-a apărut lui Percy în vis, încercând să-i transmită mesaje, cum a fost prezentat în carte. Nu a mai fost suspansul din carte) și apoi au mai adăugat la sfârșit de la ei ( atunci cânt stăpânul Titanilor a fost eliberat și pe urmă băgat la loc-Acest aspect nu apărea în carte și mi s-a părut cam „ rupt din altă poveste”). În schimb, personajele îmi plac, acțiunea și restul aspectelor au rămas, și dacă erau respectate și celelalte, cred că se afla pe locul 2 în top :).

3- City of Bones

Fotografie-0019

 

Doamne, cât a fost de frumos! Recunosc, am văzut prima dată filmul și după am citit cartea, dar tot filmul mi-a plăcut mai mult. Mi-a plăcut mai mult de Clary în film decât în carte, a fost mai bine conturată și prezentată. Mi-a plăcut mai mult filmul,dar nici cartea nu a fost rea. Totuși ecranizarea a eclipsat defectele cărții.

 

2- The Hunger Games

Fotografie-0019

 

 

A fost MINUNAT. L-am văzut de două ori și am plâns de ficare dată atunci când a murit Rue. Da. Seria asta va avea un loc păstrat în inima mea și, faptul că a avut o ecranizare la fel de bună, mă bucură enorm. M-a enervat la culme ultima carte. S-o zic? Bine. Atenție, cei care nu ați citit-o, s-ar putea să vă spoilăresc, deci treceți peste asta. Aș fi vrut să rămână Katniss cu Gale. În situații de genul, mereu vreau ca personajul feminin să rămână cu altcineva, decât cel care „îi e sortit”. Bine, aproape mereu. Apoi m-a enervat ultima carte, deoarece autoarea a decis să omoare motivul pentru care Katniss lupta și pentru care era acolo. Plus că l-a omorât și pe Finik. :(. Bine, aici vorbim de ecranizarea primei părți. Și chiar dacă, după ce am terminat seria am zis: „Gata, seria asta dispare din inima mea”,  apoi mi-am dat seama ce mult mi-au plăcut primele două volume și chiar și al treilea așa „tâmpit” cum a fost. Am fost înebunită o vreme după aceste cărți și mi-am dat seama că nu pot șterge așa ușor sentimentele care au apărut când le-am citit.

 

Și acum…- Tobe pentru efect dramatic-

 

1- The secret CircleThe Secret Circle 2011

Doamne, ce-am făcut să merit asta? De ce nu s-a continuat? Cum au putut să mă lase cu suspansul ăsta. Am citit cărțile și au fost ..uf..cam urâțele. M-au dezamăgit la maxim, ce mai! Urmează o recenzie… Am fost prea entuziasmată că voi citi cărțile. Credeam că o să fie precum serialul, dar nu. Au fost plictisitoare. Serialul a fost MINUNAT, SUPERB! Mi-au plăcut actorii, felul în care au schimbat cărțile. Mi-a plăcut că au făcut-o pe Cassie mai curajoasă, mai puternică, pe Diana nu atât de perfectă cum o descriau cărțile, pe Faye nu atât de malefică (în film nu-mi plăcee, dar în carte o uram). Totuși, și cartea a prezentat destule aspecte care nu au apărut în film (sau poate au apărut, dar nu le mai țin eu minte). În carte, de exemplu erau doi gemeni, în film, nu i-am văzut. Ce să mai zicem că am simțit că sunt 2 povești diferite, doar cu tema puțin asemănătoare. În film îl voiam pe Adam cu Cassie, în carte o vreau pe Cassie cu Nick (ceea ce nu voi vedea). Bine, eu, aproape, am citit doar primele trei volume, pentru că, doar alea sunt scrise de L.J.Smith. Al 4-lea volum e scris de o autoare anonimă. Am hotărât că voi citi doar cele 3 cărți, pentru că, inițial seria trebuia să fie o triologie, dar după ce autoarea a fost concediată, o alta i-a continuat toate cărțile. În fine, aici vorbim de serial și de cât de mult mi-a plăcut. Tu ai văzut „The secret Circle”?  Îl vrei înapoi? Ei bine, ne poți ajuta! „Semnează” și tu acestă petiție (nu e obligatoriu să treci datele tale personale, dar dacă le treci, nu te va căuta nimeni acasă. Sunt necesare date pentru a fi siguri că ești o persoană reală)  Click Aici și poate, împreună, reușim să re-aducem acest serial! Mulțumesc 🙂

Bine, aș mai face un loc special care i se adresează seriei Twilight. Această seria va avea mereu un loc important în inima mea.

Și cam atât și cu top 5 Wednesday din acestă săptămână. Bye!

6 Comments

Filed under Uncategorized

6 responses to “Top 5 Wednesday

  1. Crisa

    vad ca mai toata lumea a pus hunger games in top ^^ nu ca nu ar merita

    • Da, am observat asta dupa ce am terminat topul. Asta inseamna ca aproape tuturor ne-a placut filmul. Oricum pentru mine are o semnificatie mai diferita dupa cum am scris si mai sus…:)

  2. Le-as fi pus in alta ordine, dar sunt de acord cu tine. Sper sa apuc si eu sa fac topul, in weekend am fost cam lenesa, iar acum nu prea gasesc timp 😦

Leave a Reply

