The Chocolate Book Tag!

Bună, am „furat”  acestă leapșă de Aici pentru că mi s-a părut fooarte drăguță!

Să începem:

Ciocolata neagra – o carte care are un subiect intunecat (abuz, violenta, viol, moarte, singuratate etc.)

Fotografie-0019

O da, acesta e exact o carte de genul…

Ciocolata alba – o lectura amuzanta sau vesela 

Fotografie-0019

E o carte așa de copii mici, dar e taree simpatică și amuzantă.  Autorul are chiar și o notă pentru cititorii din România… 😀

Ciocolata cu lapte – o carte despre care s-a vorbit multa vreme si pe care mori de nerabdare sa o citesti

Fotografie-0019

 

Sunt atâtea cărți pe care mor de nerăbdare să le citesc, dar despre acesta am auzit și multe lucruri frumoase. Cu prima ocazie-care nu știu când o să apară-, mi-o cumpăr!

Ciocolata cu caramel – o carte care te-a facut sa te topesti in interior in timp ce o citeai

Fotografie-0019

O ador, o iubesc! E cartea mea preferată. Cea mai frumoasă ever. John Green a reușit să mă facă să mă topesc! Ai citit-o? Nu? Poi de ce? Citește-o! ACUM! :))

Kit-Kat fara apa (wut?) – o carte care te-a suprins de curand

Fotografie-0019

 

M-a cam dezamăgit. Mă așteptam să fie…altfel, deci, m-a surprins, în mod neplăcut. EU VREAU SERIALUL ÎNAPOI :(( era atât…atât…atât de superb!

Dar m-a mai surprins și cartea Orașul de Cenușă, mă așteptam să moor de plictiseală după descrierea ce i-a fost atașată. În schimb, a fost superbă!

Snickers – o carte de care, cand auzi, innebunesti

Fotografie-0019

Divergent, Divergent, Divergent! O iubesc, o iubesc, o iubesc! Și știu că la final o să plâng, o să plâng… Dar mie tot îmi place. Nu știu cum, dar mi-a schimbat puțin modul de gândire. O iubesc pe Veronica Roth. Nu știu cum a putut să creeze o lume așa genială, atât de minunată! Cartea asta e una dintre preferatele mele, trebuie să o citiți. TREBUIE! Și eu tot n-am văzut încă filmul, din cauza faptului că e filmat în CINEMA și pus pe net !! 😦

Ciocolata calda cu crema si bezele – la ce carte ai apela daca ai dori o lectura confortanta?

Fotografie-0019

 

Da, această carte are de toate! Suspans, multă acțiune, mister…chiar și puțină „atracție”. E Minunată! La fel și a doua carte „Marea Monștrilor”. Doamne, oare când o să apară continuările, când? Peste câte milenii? :((

Cutie cu ciocolata – care serie crezi tu ca are o mare varietate si cate putin din toate.

Fotografie-0019

Nu am citit eu așa multe serii, dar din câte am citit, aceasta mi-a plăcut cel mai mult- încă nu am terminat-o-. Nu e cea mai perfectă, are și clișee și mici abateri, și muulte ființe supranaturale-cred că pe toate-, și suspans, si umor. Are aproape de toate. De asta am pus-o aici. 😀

Și…cam atât și cu acestă lepsă. Eu merg să-mi iau niște ciocolată! Multă!. Nu prea știu cui să  dau leapșa acesta mai departe, deci…o poate lua cine vrea! 😀

2 Comments

April 21, 2014 · 6:29 pm

2 responses to “The Chocolate Book Tag!

  1. Crisa

    n-as fi putut alege o carte mai buna la ciocolata neagra… draguta leapsa :)!

Leave a Reply

