Cartea săptămânii

Și uite c-am revenit cu o nouă rubrică. Și mai urmează. Cartea săptămânii. Titlul spune tot, în fiecarre săptămână, nu știu în ce zi, voi posta câteo carte. Aceasta e cartea din această săptămână:

339317_340274296080820_1078520038_o
Gândurile mele sunt stele pe care nu le pot aduna în constelaţii. — Augustus Waters

Fără suferinţă, cum am putea şti ce e bucuria?

Îşi vor aminti oamenii de mine? Ce sens are viaţa mea? Ce vreau să las în urmă?

Da, Sub aceeaști stea. Recenzia mea o găsiți Aici (dați click pe „Aici”). Nu am cuvinte să descriu cât de mult iubesc eu această carte. Nu știu ce să mai spun despre ea. O iubesc, pur și simplu…o iubesc. Mi-a ajuns la suflet cum niciuna nu a reușit. Știți de câte ori am citit-o? De 3 ORI și tot nu m-am săturat de ea. De fiecare dată am impresia că o citesc pentru prima oară. Mereu trăiesc sentimente mai intense. Nu știu ce drog a pus în cartea asta John Green de m-a făcut să-mi placă în halul ăsta. E pur și simplu, perfectă. Dacă ar fi să aleg citatele care îmi plac, aș alege întreaga carte. Am amânat-o, nu știu de ce. De câte ori o vedeam prin librării ziceam „Eh, mi-oi cumpăra-o și pe asta, dar nu acum” și niciodată nu era momentul potrivit. Apoi, mi-am făcut „curaj” să o comand de pe net și Doamne…DE CE nu am cumpărat-o mai repede. Cei care au citit-o poate știu cât de mult însemna cartea „ O durere supremă” pentru Hazel. Ei bine, la fel e „Sub aceeași stea ”pentru mine. E cartea mea. Știu că sună ciudat și filozofic, dar simt cumva că face parte din mine. DE CE s-a terminat? Aș fi vrut să fie infinită. Aș fi vrut că ultimele cuvinte să nu se mai termine. Și, când am văzut ultimul punct, am răsuflar și am zis„ Asta e tot? Eu mai vreau!” Cum? Cum să o termin așa repede? Cu siguranță e cartea mea preferată. Citiți-o! Citiți-o că nu o să regretați nicio milisecundă, vă asigur.

Informații despre carte:

Produs publicat in 2013 la Trei
Data aparitiei: Mai 2013
Colectia Fiction Connection
Traducator: Shauki Al-Gareeb
Tip coperta: Brosata
Format: 130×200
Numar pagini: 312
ISBN: 978-973-707-743-1

 

12 Comments

Filed under Uncategorized

12 responses to “Cartea săptămânii

  1. Sa nu ma bati! :))
    Am citit cartea anul trecut cred si nu mi-a placut chiar atat de mult 😀 Adica: da, a fost o carte grozava si speciala si unica si de toate. Nu am mai citit niciodata ceva de genul asta, J.G. chiar stie cum sa scrie o carte, dar din cauza faptului ca citisem inainte tot felul de comentarii si recenzii la adresa cartii m-a facut sa nu intru cu totul in lumea cartii. Poate daca as mai citi cartea o data mi-ar placea mai mult, dar cu atatea carti care ma asteapta nu mai gasesc timpul necesar 😀
    Eu i-am facut recenzia aici: http://books-are-love.blogspot.ro/2014/02/sub-aceeasi-stea-de-john-green.html si m-am tinut la distanta de cuvintele rele :))

    • Nu te bat, stai liniștită. Așa am pățit eu cu cartea „Căutând-o pe Alaska” deci te înțeleg perfect. Dacă recenzile care le citești mai au și spoilere, atunci mai bine arunci calculatorule pe geam până citești cartea :)). Tocmai de aceea încerc să nu fac recenzii cu spoilere, pentru că, am citit eu o recenzie cu spoiler la cartea „Allegian” și nu știu cum o voi citi acum …Apropo, îmi place recenzia ta! 😀

      • Mi-am luat si eu Cautand-o pe Alaska imediat ce a aparut la noi si m-am tinut departe de recenzii, dar tot nu ma incumet sa o citesc :))
        Nu am citit nicio recenzie despre Allegiant, da nu stiu cum se face ca am aflat sfarsitul (un lucru tare ciudat). Oricum vreau sa citesc cartea, dar speram sa apara la noi lunile astea, dar cred ca mai am mult de asteptam asa ca o sa o citesc in engleza.
        Ma bucur ca ti-a placut recenzia. Te mai astept pe blog :*

    • Și eu te mai aștept pe aici. Cât despre Allegiant apare în iunie la noi, dacă am înțeles bine. Aș fi vrut și eu să o citesc în engleză, dar am primele 2 volume în română și am zis că să închei tot cu româna…

      • Eu intelesesem ca apare in martie si cand am vazut ca nu a aparut am decis sa o citesc in engleza. Daca apare in iunie e super si eu am primele doua volume in romana, dar oricum as fi citit-o pe pc in engleza, o am in format pdf.

        P.S. ai putea sa intri pe contul tau de google? ti-am lasat acolo un mesaj 😀

      • Si eu o am in format pdf, dar nu vreau sa o citesc asa, desi sunt foarte curioasa..Am intrat pe cont si ti-am lasat mesaj inapoi.

  2. Ai carti in format pdf in romana?

  3. Da, as vrea Rosu de rubin. Am volumul al doilea al trilogiei si as vrea sa o citesc, doar ca nu gasesc nicaieri primul volum 😀

  4. Asa am gasit si eu, dar nu ma refeream la asta :)) Sunt cateva site’uri unde poti gasi tot felul de carti in format pdf sau alte formate gratuit, iar pe site’urile pe care le stiu eu nu este Rosu de rubin 😀

  5. A, poi nu stiu, daca gasesc, te anunt 😀

Leave a Reply

