Leapșa- Dacă eram

Aceasta e prima mea leapșă, am luat-o de Aici pentru că nu m-am putut abține. E o leapșa foarte drăguță deci…

Let’s start!

Dacă eram un anotimp… eram vara.

Dacă eram o lună… eram august.

Dacă eram o zi a săptămânii… eram vineri.

Dacă eram o parte a zilei… eram dimineața.

Dacă eram un animal marin… eram un delfin.

Dacă eram un animal de uscat… eram un tigru.

Dacă eram o virtute… eram sinceritatea.

Dacă eram o planetă… eram Marte.

Dacă eram un lichid… eram apa.

Dacă eram o piatră… eram jad…

Dacă eram un metal… eram argint.

Dacă eram o pasăre… eram o bufniță sau un vultur.

Dacă eram o plantă…eram lăcrimioară.

Dacă eram o stare a vremii… eram ploaia.

Dacă eram un instrument muzical… eram o chitară electrică.

Dacă eram un sentiment… eram libertatea.

Dacă eram un sunet… eram sunetul care îl fac picăturile de ploaie.

Dacă eram un cântec… eram

.

Dacă eram un film… eram Life of Pi

Dacă eram un serial… eram Teen Wolf

Dacă eram un oraș… eram Paris sau Londra

Dacă eram un gust… eram acru.

Dacă eram o aromă… eram  ciocolata.

Dacă eram o culoare… eram verde sau albastru  sau….negru (upss, negrul nu-i culoare) ;)) .

Dacă eram un material… eram pânză topită sau imitație de piele :)).

Dacă eram o parte a corpului… eram inima.

Dacă eram un drog… nicotina sau…marijuana(știu că nu e nocivă, dar…)

Dacă eram un accesoriu… eram o brățară groasă sau o mănușă rock ;;)

Dacă eram o expresie a feței… eram zâmbetul.

Dacă eram o materie… eram româna.

Dacă eram un personaj din desene animate… eram Olaf.

Dacă eram un număr… eram 1.

Dacă eram o mașină… eram o motocicletă :)) .(***)

*Aici mai completez eu*

Dacă eram o carte…eram Sub aceeași stea de John Green.

Șii…cam atât și cu prima mea leapșă. Nu prea știu cui să o dau deci…cine o vrea, e liber să o ia. 🙂

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “Leapșa- Dacă eram

  1. E una dintre cele mai mişto lepşe ever. Chiar şi eu am făcut-o :)))
    Şi Olaf, nu tu ai spus că ,,pentru unii oameni chiar merită să te topeşti?”
    *Frozen* 😀

  2. Draguta leapsa! Imi plac raspunsurile tale.
    Te tuc!

Leave a Reply

