Top 5

 

Azi, m-am gândit să fac un top 5 care să se lege puțin de postarea de săptămâna trecută din acestă rubrică.  Deci, top 5 de săptămâna acesta va fi cu soundtrak-urile serialelor.

Chiar trebuie să fac un  top? Dar toate melodiile sunt așa drăguțe! Oh…Bine. O să încerc să fac un top 5, dar îmi va fi destul de greu.

Începem „de la coadă la cap” ca și data trecută.

 

5:

. Am ales un soundtrak de la serialul la care eu am ținut chiar mult și încă nu pot să cred că nu are nimeni de gând să-i facă o continuare 😦  : The Secret Circle. Bine, melodia aceasta nu-mi prea place, adică e drăguță și se potrivește cu serialul, dar nu cu gusturile mele….

 

4:

  • Doamne ce serial drăguț : „The 100”. E nou, îl recomand, e SUPERB. Bine, melodia aceasta nu e cine știe ce, dar e destul de OK. Serialul e minunat, deja m-am îndrăgostit de el.

Bine, de aici începe greul. Cum să aleg piesele următoare? Cum? Sunt toate atât de frumoase.

3:

și

nu am putu alege DOAR o melodie de la serialul „The Originals”, deoarece acestea două îmi plac în egală măsură și nu aș fi putut alege între ele…

 

2:

  • Și acum ceva mai vioi. Se putea să lipsească „Teen Wolf”, serialul meu preferat, de aici? Normal că nu. Melodia acesta e chiar superbă, o iubesc!

 

Și acum…

 

 

1:

 

 

  • Melodia asta îmi face „pielea de găină”, e atât de pătrunzătoare. Chair dacă „The Vampire Diares” nu mai e ce-a fost, acestă melodie îmi amintește de serial așa cum era el odată. E chiar minunată. Da…îmi ajunge la suflet!  ❤

 

Și cam atât și cu top 5 din acestă săptămână. Dacă aveți și voi un top 5 soundtrak-uri de la seriale îl puteți lăsa în comentarii. Sunt chiar curioasă. Bye!

Leave a comment

April 12, 2014 · 4:17 pm

Leave a Reply

