The hunger games- Suzanne Collins. Covers

   Azi, vă voi prezenta coperțile unei triologii fenomen, care pe mine m-a marcat practit și care o iubesc muult: Jocurile Foamei (The hunger games- Suzanne Collins):      

                                                     Coperta americană(American cover)-

large

 

Aceste coperți sunt simbolurile seriei. Sunt simple și foarte drăguțe. Cred ca, ele, caracterizează cel mai bine seria.  Ultima și prima îmi plac muult.

 

                                                        Coperta din Germania (Cover from German)- 

001 german Aceste coperți le avem și noi în România. Se pare că nu am fost singurii care ne-am hotărțât să schimbăm puțin numele cărților.

 

                                                           Coperta din România(Romanian cover)-

001 german

Acestea sunt cele mai frumoase coperți ale seriei, le ador. Sunt preferatele mele. Sunt simple și pătrunzătoare. Nu au ele simbolurile cărților, dar reflectă foarte bine tema lor. Acestea le am și eu.

                                                                        Altă copertă din România:  001 german

001 italian

Nu-mi prea plac aceste coperți, le prefer, categoric, pe primele.

 

N

                                                        Coperta din UK, Australia și Noua Zeelandălarge (1)

Sincer,  nu mă prea atrag aceste coperți. Mi se par puțin exagerate, parcă au prea multe „chestii” pe ele. Sunt puțin împopoțonate și…da…nu-mi prea plac…

 

 

Coperta din China (Chinese cover)

large001 german

 

Primele două coperți mă fac să mă simt ca în Jurassic Park, dar îmi plac. Parcă sunt puțin-puțin mai frumoase decât originalele.A treia o ador oricum, mi se pare artistică și frumoasă .

                                                                    Coperta din Italia (Italian cover)001 italian001 germanlargePrima copertă parcă e desprinsă dintr-un film de groază, dar e destul de interesantă. Următoarele două sunt chiar originalele.

 

 

 

 

                                                         Coperta din Rusia( Cover from Russia)

01 russian

p_007005_00_8h

 

001 german

Acestea mi se par cele mai nepotrivite coperți pe care le-am văzut. Nu pentru că ar fi neapărat…urâte, ci pentru că nu sunt deloc în pas cu tema seriei, care se bazează pe sacrificiu, luptă și curaj ( foarte puțin pe relația dintre Katnnis si Peeta). Aceaste coperți au o tentă romantică, sugerând că aceste cărți ar fi, la rândul lor, romantice, ceea ce nu e adevărat.

 

                                                         Coperta din Joponia (Cover from Japan)

The-Hunger-Games-Japan

Coperta e una tipică japonezilor și, de obicei, nu-mi prea plac astfel de coperți la cărți, dar aceasta e chiar drăguță. Din păcate, nu am găsit ultimele două volume ale seriei cu coperta din Japonia.

 

                                                     

                Coperta tie-in :01 russian

 

 

CatchingFire-MovieCompanion

 

 

Sunt absolut SUPERBE, le iubesc!

 

 

Z

Leave a comment

Filed under Coperțile cărților, Uncategorized

Leave a Reply

